Eksperci-Delegate-IT-Marcin-Heczko

Zastosowanie nowatorskiej metody  DDMRP
w sposób skuteczny i szybki usprawnia łańcuch dostaw bez względu na branżę i wielkość przedsiębiorstwa. Sprawdza się zwłaszcza w organizacjach gdzie występuje zmienny i trudny do zaplanowania popyt. Jest również odpowiedzią na produkcję w której problemem są złożone struktury, wariantowość produktów i długie czasy realizacji.

DEMAND DRIVEN MRP

Koncepcja łącząca w sobie MRP z filozofią Lean – produkcji pod rzeczywisty popyt, dosłownie oznacza planowanie materiałów zależne od rzeczywistego popytu.

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Funkcjonalność umożliwia elastyczną kontrolę kosztów, operacji finansowych, ryzyka, czasu i zasobów, z uwzględnieniem dynamiki warunków biznesowych, przyczyniając się do sukcesu projektów produkcyjnych.

Delegate-IT-Tomasz-Janisz

IFS Applications Zarządzanie Projektami wychodzi naprzeciw wszystkim potrzebom produkcji projektowej – od odpowiedzi na zapytanie ofertowe po obsługę posprzedażną i serwis. Nasze rozwiązanie jest opracowywane w ścisłej współpracy z klientami – takie podejście korzystnie działa na produktywność, zwiększając łatwość obsługi i przejrzystość procesów.

Screenshot_1234567

Komponent CRM pozwala na zintegrowanie procesów przedsprzedażowych z procesami obsługi klienta, co umożliwia stworzenie spójnej i zorientowanej na klientów organizacji. Ułatwia handlowcom prognozowanie potrzeb klientów, wspomaga kontynuację współpracy z klientami i wspiera w bieżących działaniach handlowych.

CRM

Pełna kontrola procesu pozyskania i obsługi Klienta przy wsparciu danych z platformy ERP.

IFS FIELD SERVICE MANAGEMENT

Kompleksowe rozwiązanie do planowania, optymalizacji i harmonogramowania zadań w terenie

Screenshot_154321

IFS FSM to rozwiązanie dla tych organizacji, które widzą potencjał optymalizacyjny w swych działaniach serwisowych. Może być wykorzystywane niezależnie od platformy ERP. Obok poprawy poziomu zadowolenia klienta z naszych usług posprzedażowych ważny jest tu wymiar kosztowy, który jest szczególnie widoczny w poprawie efektywności działów serwisowych, obniżeniu kosztów podróży czy pracy w ramach nadgodzin. Nasi Klienci zwracają również uwagę na rozbudowane funkcje mobilne oraz analityczne tego oprogramowania.