Zastosowanie nowatorskiej metody DDMRP
w sposób skuteczny i szybki usprawnia łańcuch dostaw bez względu na branżę i wielkość przedsiębiorstwa. Sprawdza się zwłaszcza w organizacjach gdzie występuje zmienny i trudny do zaplanowania popyt. Jest również odpowiedzią na produkcję w której problemem są złożone struktury, wariantowość produktów i długie czasy realizacji.
DEMAND DRIVEN MRP
Koncepcja łącząca w sobie MRP z filozofią Lean – produkcji pod rzeczywisty popyt, dosłownie oznacza planowanie materiałów zależne od rzeczywistego popytu.
- Łączy najlepsze cechy metod „push” i „pull”
- Dynamicznie dostosowuje bufory
- Urealnia i zmniejsza poziom zapasu
- Skraca niezabezpieczony czas realizacji
- Podnosi poziom obsługi klienta poprzez poprawę terminowości dostaw
- Umożliwia redukcję czasu realizacji zleceń przy jednoczesnej redukcji zapasów
- Poprawia stabilność procesu produkcji dzięki wprowadzonym buforom
- Usprawnia komunikacje i priorytetyzację
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Funkcjonalność umożliwia elastyczną kontrolę kosztów, operacji finansowych, ryzyka, czasu i zasobów, z uwzględnieniem dynamiki warunków biznesowych, przyczyniając się do sukcesu projektów produkcyjnych.
- Kompleksowość rozwiązania od projektowania poprzez zakupy, produkcję, dokumentację, po wysyłkę i sprzedaż
- Koordynacja działań projektów międzynarodowych, miedzy oddziałowych i wielofirmowych,
- Szybka obsługa kluczowych zagadnień
- Kontrola kosztów projektowych i zarządzania ryzykiem
- Działania naprawcze i prewencyjne
- Odchylenia od planów (zamówienia, zlecenia produkcyjne, sprzedaż),
- Koordynacja projektów międzynarodowych, między-oddziałowych,
IFS Applications Zarządzanie Projektami wychodzi naprzeciw wszystkim potrzebom produkcji projektowej – od odpowiedzi na zapytanie ofertowe po obsługę posprzedażną i serwis. Nasze rozwiązanie jest opracowywane w ścisłej współpracy z klientami – takie podejście korzystnie działa na produktywność, zwiększając łatwość obsługi i przejrzystość procesów.
Komponent CRM pozwala na zintegrowanie procesów przedsprzedażowych z procesami obsługi klienta, co umożliwia stworzenie spójnej i zorientowanej na klientów organizacji. Ułatwia handlowcom prognozowanie potrzeb klientów, wspomaga kontynuację współpracy z klientami i wspiera w bieżących działaniach handlowych.
CRM
Pełna kontrola procesu pozyskania i obsługi Klienta przy wsparciu danych z platformy ERP.
- Lobby CRM i Przedstawiciel 360 (pełna informacja o Kliencie w jednym miejscu przy użyciu danych z różnych obszarów funkcjonalnych systemu IFS Applications)
- Korespondencja biznesowa i kalendarz biznesowy połączony z działaniami i pocztą użytkownika systemu
- Pełna kontrola nad zaplanowanymi działaniami - planujesz i weryfikujesz efekty
- Analizy sprzedaży i zestawienia przekrojowe wg potrzeb
- Kampanie marketingowe i korespondencja seryjna powiązana z akcjami marketingowymi
- CRM mobilny - gdziekolwiek jesteś - CRM COMPANION na komórkę
IFS FIELD SERVICE MANAGEMENT
Kompleksowe rozwiązanie do planowania, optymalizacji i harmonogramowania zadań w terenie
- Obsługa serwisu stacjonarnego oraz mobilnego
- Planowanie, monitorowanie i optymalizacja
- Zarządzanie umowami i gwarancjami (precyzyjne zarządzanie SLA)
- Naprawy i zwroty
- Zarządzanie częściami
- Wieloplatformowość
- On-Premise lub Cloud
- 10% zwiększenie dostępności zasobów
- 15% zmniejszenie czasu i kosztów dojazdów
- 15–20% szybsze realizowanie obsługi serwisowej
IFS FSM to rozwiązanie dla tych organizacji, które widzą potencjał optymalizacyjny w swych działaniach serwisowych. Może być wykorzystywane niezależnie od platformy ERP. Obok poprawy poziomu zadowolenia klienta z naszych usług posprzedażowych ważny jest tu wymiar kosztowy, który jest szczególnie widoczny w poprawie efektywności działów serwisowych, obniżeniu kosztów podróży czy pracy w ramach nadgodzin. Nasi Klienci zwracają również uwagę na rozbudowane funkcje mobilne oraz analityczne tego oprogramowania.