Obsługa serwisowa jest tym co w ostatnich latach napędza biznes.

W ostatnich latach serwis stał się twarzą każdej firmy, katalizatorem gniewu lub uwielbienia klientów oraz okazją do pokazania, jak w inteligentny sposób korzystasz z technologii. Ma on na celu stworzyć klientom jak najlepsze rozwiązania.

Klienci odbierają te interakcje jako moment usługi: czy telefon lub laptop jest podłączony do sieci w celu obsługi krytycznej komunikacji, czy zasilanie włączyło się ponownie przed rozmrożeniem żywności w zamrażarce, czy sprzęt przemysłowy wywołał wizytę serwisową przed wystąpieniem awarii i czy użytkownik przeprowadził prostą naprawę, czy klient był w stanie śledzić swojego technika serwisu na mapie i przygotować się na jego przybycie?

Każdy z tych elementów jest ważnym momentem świadczenia usług w serwisie. Uświadamia klientowi, że wszystkie innowacje wprowadzasz z myślą o nim.

W firmie IFS rozumiemy, że mądre decyzje biznesowe, doskonałe szkolenia i co najważniejsze, technologia – wszystko to łączy się, tworząc ten moment obsługi klienta. Aby Twoja wizja mogła zostać zrealizowana bez kompromisów, technologia musi być jak najgłębszym, najbardziej kompletnym rozwiązaniem, dopasowanym do kształtu Twojej firmy i zintegrowanym z całym złożonym, wielowymiarowym przedsiębiorstwem. My zapewniamy taką platformę o najlepszych możliwościach.

Ciężko pracowaliśmy, aby zbudować jednostkę biznesową, która naprawdę zna się na tych usługach. Nasz zespół pochodzi z całego świata, z każdej branży, która ma wpływ na świadczenie usług. Wykorzystaliśmy tę wiedzę, aby zbudować najlepsze rozwiązanie w obsłudze serwisowej. Dziś z ogromną radością przedstawiamy kolejny rozdział tego rozwiązania, przedstawiając niedawno IFS Cloud.

Oto pięć kluczowych czynników, które sprawiają, że IFS Cloud jest wyjątkowy i niezbędny do dostarczania usług serwisowych:

1. Jedna platforma, wszystkie produkty

Przełamujemy bariery i łączymy wyjątkowe funkcje planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania usługami terenowymi (FSM) firmy IFS na jednej platformie. Nie tracimy przy tym najlepszych możliwości.

2. Nieszablonowe innowacje cyfrowe

Poznaj inteligentną automatyzację procesów, łatwą do wyjaśnienia sztuczną inteligencję, IoT, rozszerzoną współpracę i wygodną organizację.

3. Cloud-first, ale nie tylko cloud-only

Dzięki IFS Cloud otrzymujesz to samo rozwiązanie w chmurze oraz lokalnie. Oznacza to, że uzyskasz pełną funkcjonalność niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na chmurę, czy też potrzebujesz rozwiązania hybrydowego, które bezproblemowo współpracuje z każdą istniejącą już infrastrukturą.

4. Lepsze wrażenia w całym cyklu życia

Dzięki łatwości obsługi i utrzymania nasi klienci nieustannie korzystają z nowych funkcji, innowacji i najlepszych praktyk. Stanowią one podstawę ich relacji z firmą IFS.

5. Głęboka znajomość branży

Jesteśmy idealnymi architektami wspierającymi Twój biznes i poprawiającymi doświadczenie Twoich klientów w różnych modelach biznesowych.

Udostępnij:

Zapraszamy do kontaktu

Administratorem danych osobowych jest Delegate IT Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 1, Stalowa Wola 37-450. Twoje dane osobowe są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji z Tobą i w celu, dla którego zostały nam udostępnione – przygotowanie oferty, odpowiedzi na zapytanie, sporządzenie umowy. Więcej informacji znajdziecie w Polityce prywatności. 

Więcej informacji: