Ludzie tworzący IFS Cloud

The People Behind IFS Cloud to seria blogów, która ma na celu ukazanie historii niesamowitych osób stojących za IFS Cloud. Od programistów i inżynierów po marketerów - co tydzień będziemy trafiać do serca zespołu odpowiedzialnego za uruchomienie IFS Cloud, abyś mógł ich trochę lepiej poznać i dowiedzieć się, co ich motywuje!

W tym tygodniu spotkaj się z Danielem Asplundem, kierownikiem programu ds. Badań i rozwoju w firmie IFS. Daniel pracuje w IFS od czterech lat i mieszka poza naszym biurem w Linköping w Szwecji. Kiedy Daniel nie pracuje, lubi grać w golfa, podróżować, spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną oraz pracować przy projektach remontowych. Ostatnio Daniel pracował nad udoskonaleniem i ulepszeniem funkcjonalności zarządzania łańcuchem dostaw dla IFS Cloud.

Dowiedzmy się więcej o Danielu


Opowiedz nam o swojej roli i głównych obowiązkach związanych z IFS Cloud.

Jako kierownik programu odpowiadam za inwestycje funkcjonalne w obszarze sprzedaży w ramach funkcji Supply Chain Management. Moim głównym obowiązkiem jest ustalenie priorytetów tego, co musimy zrobić i upewnienie się, że spełniamy oczekiwania klienta. W przypadku IFS Cloud głównym celem mojego zespołu było ulepszenie usług integracyjnych, które świadczymy w ramach łańcucha dostaw, a także skupienie się na wyjątkowej jakości produktów.

Co najbardziej ekscytuje Cię podczas pracy nad IFS Cloud?

Muszę powiedzieć, że wszystkie możliwości nowej platformy sprawiają, że jestem naprawdę podekscytowany.

Solidna podstawa z szeroką wbudowaną funkcjonalnością i głębią branżową przeniesiona na nową, świeżą platformę przyniesie wiele korzyści naszym klientom. Nie tylko zyska nowy wygląd i styl, ale także stworzy wiele możliwości. Łatwość konfiguracji przez klientów, innowacje, takie jak wbudowana sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz możliwość łatwego rozszerzania rozwiązania, to tylko niektóre z zalet.

Podobają mi się również nowe, krótsze cykle wydawania, w których nasi klienci mogą szybciej przechodzić do nowych rozwiązań. Pozwoli nam to szybciej uzyskać informacje zwrotne i jeszcze sprawniej ulepszyć nasze rozwiązanie.

Jakie pięć słów opisuje pracę w IFS Cloud?

Trudne – ze względu na stale ewoluujące ramy.
Ekscytujące – ze względu na nowe możliwości.
Zachwycający – ze względu na świeży wygląd i wrażenia estetyczne.
Inspirujące – dzięki nowym, wspaniałym funkcjom.
Zdziwiony – ze względu na to, jak szybko nowi klienci przechodzą do funkcjonowania w nowym frameworku


Jaka była Twoja ulubiona część pracy w IFS Cloud?

Szczerze, sama możliwość udziału w tej wspaniałej podróży. Aby zobaczyć, jak nowa platforma nabiera kształtu i mieć szansę zaangażowania się i wniesienia wkładu w jej ewolucję.

Ponadto, możliwość doświadczenia, jak ludzie na wszystkich poziomach stanęli razem, aby to się stało. Przyjmowanie nowych funkcji z naszej struktury oraz wspólna praca nad ich wykorzystaniem w najlepszy możliwy sposób. Jak byliśmy skupieni w trudnych czasach i nieustannie staraliśmy się dążyć do udanego wykreowania nowej platformy. Przygoda była naprawdę ekscytująca, czasami powodowała frustrację, ale dzięki pozytywnemu nastawieniu wszystkich udało nam się przez nią przejść.

Co, Twoim zdaniem, sprawia, że IFS Cloud zmienia zasady gry dla naszych klientów?

Posiadanie wszystkiego na jednej platformie pomoże naszym klientom uniknąć niepotrzebnych integracji i uzyskać płynniejszy proces aktualizacji. Myślę też, że możliwości rozszerzenia na zewnątrz i budowania własnych klientów są dużo lepsze dzięki IFS Cloud.

Gdybyś był firmą, dlaczego miałbyś wdrożyć IFS Cloud w porównaniu z innymi rozwiązaniami na rynku?

Istnieje oczywiście wiele powodów, dla których wybrałbym IFS Cloud, jednak myślę, że głównym z nich byłaby strategia klienta IFS.

Wiele firm mówi o stawianiu swoich klientów na pierwszym miejscu, ale realizowanie tego założenia jest czymś zupełnie innym. Myślę, że IFS naprawdę stara się to zrobić – od najwyższego kierownictwa, poprzez sprzedaż, doradztwo, wsparcie i badania i rozwój. Zawsze należy zadawać sobie pytanie: „jaką wartość przyniesie to naszym klientom?” Być proaktywnym, reaktywnym i starać się pomagać naszym klientom w najlepszy możliwy sposób. To, wraz z nowym cyklem wydawania, znacznie ułatwi naszym klientom zgłaszanie ich uwag i pomoże nam ulepszyć rozwiązanie w praktyczny sposób. Dlatego wdrożyłbym IFS Cloud.

W firmie IFS ważne jest, aby zapewnić naszym klientom usługi w idealnym momencie. Biorąc pod uwagę nasze branże i swoją specjalistyczną wiedzę o naszym rozwiązaniu, czy możesz dać nam przykład z życia wzięty, jak IFS Cloud może pomóc zachwycić naszych klientów?

Muszę wspomnieć o wrażeniach użytkownika. Myślę, że nowi użytkownicy dużo szybciej uczą się IFS Cloud. Jeśli porównasz go z naszą poprzednią wersją, myślę, że jest bardziej intuicyjny, przyjazny dla użytkownika i zapewnia użytkownikowi przyjemne, nowoczesne wrażenia. Myślę również, że użytkownicy z branż, na których się skupiamy, wiele zyskają na wszystkich nowych lobby branżowych, które zostaną wprowadzone w IFS Cloud. To wraz z całą nową, wspaniałą wbudowaną funkcjonalnością z pewnością wszystkich zachwyci.

Dzięki, Daniel. Jakieś ostatnie przemyślenia, którymi chciałbyś się podzielić z czytelnikami?

Nie ma problemu! To dobra okazja, aby wszystkim przypomnieć o aktywnej społeczności IFS. Społeczność IFS to miejsce, w którym nasi klienci, partnerzy i pracownicy mogą wymieniać się pomysłami, zadawać pytania i omawiać ulepszenia. Myślę, że jest to coś, co wnosi dużą wartość do społeczności użytkowników końcowych i pomoże jeszcze skuteczniej ulepszać nasz produkt. Jeśli jeszcze nie odwiedziłeś społeczności IFS, sprawdź ją tutaj: community.ifs.com.

Dziękuję za poświęcenie czasu na omówienie swojej roli w rozwoju IFS Cloud.

Udostępnij:

Zapraszamy do kontaktu

Administratorem danych osobowych jest Delegate IT Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 1, Stalowa Wola 37-450. Twoje dane osobowe są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji z Tobą i w celu, dla którego zostały nam udostępnione – przygotowanie oferty, odpowiedzi na zapytanie, sporządzenie umowy. Więcej informacji znajdziecie w Polityce prywatności. 

Więcej informacji: